• Biennale 2020

מהגרים, 2019, מאיה בן דוד, אורי בן צבי


צילום: טל ניסים

מה


עץ, אבן; מיפוי וידאו, סריקה בתלת ממד, איטום עץ (שני סוגי באן)

מי


מאיה בן דוד, ילידת 1980; אורי בן צבי, יליד 1971

למה


"פטריית עץ שנסרקה בתלת ממד ביפן, הפכה לקובץ דיגיטלי והגיעה אתנו ארצה. שלא כמו בטבע, הקיום הדיגיטאלי החדש מאפשר לה לשרוד לאורך זמן ללא שמש ומקור מזון, להגר ולפלוש למקומות חדשים. מהגר נוסף לפרויקט היא טכניקת עיבוד וגימור עץ יפנית בשם שו-סוגי-באן, שימור עץ באמצעות אש. טכניקה המאפשרת איטום של משטחי עץ והתאמה שלהם לתנאי חוץ.

הפרויקט בוחן את היחסים החדשים שנוצרים בין העץ השרוף כזירת התרחשות ויצירה של חיים חדשים, היברידים, המורכבים מפטריה דיגיטלית המתפתחת לאורך התערוכה במדיום הדיגיטלי לבין העץ השרוף הנושא את הפטרייה."




איפה


העבודה מוצגת בגלריית המגדל, הביאנלה לאומנויות ולעיצוב תל אביב, מוז"א – מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב.

מחכים לכם ביום שאחרי!


הביאנלה לאומנויות ולעיצוב - חשיפה ראשונה






29 צפיות